Overslaan naar inhoud

Bezoekersregistratie op maat

met Teleportel

Bezoekersregistratie 

volledig op maat en passend bij uw receptieproces

Iedere receptie is anders en als de standaard oplossingen op de markt niet geschikt zijn voor jouw bedrijf moet je op zoek naar een oplossing op maat. Samen met Teleportel werken we op basis van tientallen bouwblokken een totaaloplossing uit die uw bezoekers een wow-effect zullen bezorgen.


Receptie op afstand​


receptie op afstand

Het onthaal wordt beheerd door een persoon op een externe locatie. 

We gebruiken hiervoor beveiligde, hoogwaardige videocommunicatie

Zo kan je optimale klantenservice, professionaliteit en operationele efficiëntie bieden vanop afstand mét behoud van menselijk contact. 

ONTDEK MEER

Digitale receptie

digitale receptie

Bij een digitale receptie is er geen menselijke tussenkomst. 

Er wordt gebruik gemaakt van digitale tools en softwareoplossingen.

Ideaal om het beheer van bezoekers te verbeteren, check-in processen te stroomlijnen en de algemene efficiëntie aan het onthaal te verbeteren.  

ONTDEK MEER

Virtuele receptie

virtuele receptie

Er is geen menselijk contact bij een virtuele receptie.

We gebruiken opgenomen videomateriaal of door kunstmatige intelligentie gemaakte videobeelden en interacties.

De configuratie van de AI receptionist omvat opgenomen content die geïntegreerd wordt in het onthaalproces.  

ONTDEK MEER

Receptie op afstand


De onthaalmedewerker praat live met de bezoekers en kan toegang verlenen maar is niet fysiek aanwezig. 1 persoon kan dus meerdere recepties beheren over de ganse wereld!

Je kan zelf de hardware aanleveren maar je kan ook kiezen uit vele modellen 2D kiosken. We hebben ook 3D holografische reality kiosken in ons assortimentongetwijfeld de meest geavanceerde manier om op afstand te communiceren. De onthaalmedewerker lijkt écht fysiek aanwezig te zijn: levensgroot, in 3D én met uitgelijnd oogcontact wat zeer belangrijk is voor een warm en persoonlijk onthaal. Omdat er geen zichtbaar scherm of camera is, beseffen de meeste gasten soms niet dat de receptionist zich eigenlijk op een andere locatie bevindt. Met je eigen ogen zien? Bekijk het filmpje of contacteer ons!

Voor de onthaalmedewerker op afstand is gespecialiseerde software ontwikkeld om een efficiënte workflow en 100% service aan de gast te kunnen garanderen. Zo kan je vermijden dat een gast ‘vergeten’ wordt of kan je wachtrijen voorkomen of kan je alle mogelijke transacties en interacties toestaan die vereist zijn bij de receptie.

De Receptie op Afstand kan uiteraard ook gecombineerd worden met extra functies zoals badgeprinten, toegangscontrole en pakketbeheer.


Ontdek alle extra features

Digitale receptie


Bij een Digitale Receptie is er geen menselijke tussenkomst maar wordt er gebruik gemaakt van digitale tools en softwareoplossingen om het onthaal te beheren.

Je kan zelf de hardware aanleveren of je kan kiezen uit vele modellen 2D kiosken en wij voorzien ze van de nodige software. 

De inschrijvingsflow en de layout zijn volledig op maat. Klanten leveren de layout en vertellen hoe ons hoe ze hun onthaalproces willen laten verlopen en wij zorgen voor de implementatie.

Alles is mogelijk: gasten kunnen zich ter plaatse registreren of op voorhand. Emails kunnen uitgestuurd worden met alle bezoekgegevens zoals adres, gastheer, parkeervoorziening, beveiligingsmaatregelen enz.  Ook de mails zijn volledig custom-made en kunnen QR of pin codes bevatten die het inschrijfproces opstarten.  Hosts kunnen via sms of email verwittigd worden van de aankomst van hun bezoeker.

Bedenk het en wij voorzien het!

De Digitale Receptie kan uiteraard ook gecombineerd worden met extra functies zoals badgeprinten, toegangscontrole en pakketbeheer.


Ontdek alle extra features

Virtuele receptie


Bij een Virtuele Receptie is er geen menselijke tussenkomst maar wordt er gebruik gemaakt van vooraf opgenomen videomateriaal of van door kunstmatige intelligentie gegenereerde videobeelden en interacties. De configuratie van de Virtuele receptionist omvat vooraf opgenomen content in verschillende talen die naadloos kan geïntegreerd worden in het onthaalproces.

De virtuele receptie kan perfect gecombineerd worden met een Digitale Receptie. Zo kan de A.I. receptionist instructies geven bij het invullen van het digitaal registratieproces. 

De combinatie met een Receptie op Afstand is uiteraard ook veel voorkomend. Als de A.I. receptionist bijvoorbeeld moeite heeft om de input of verwachtingen van de gebruiker van de kiosk te begrijpen, start het programma automatisch een live videoverbinding op met een menselijke operator die verdere hulp kan bieden. Deze proactieve maatregel zorgt voor een responsieve en aanpasbare interactie.

Benieuwd hoe dit eruit ziet? Bekijk het filmpje of contacteer ons!

De Digitale Receptie kan uiteraard ook gecombineerd worden met extra functies zoals badgeprinten, toegangscontrole en pakketbeheer.


Ontdek alle extra functies

Meer weten?

Wij organiseren graag een gepersonaliseerde vrijblijvende demo.


DEMO AANVRAG​​​​​​EN

Extra functies


Badge printen

Zowel papieren als RFID badges kunnen afgedrukt worden om aan de gasten te geven, al dan niet met een QR code die kan gebruikt worden voor toegangscontrole.  

Identificatie

Een eID kaart kan worden gescand voor authentificatie- en identificatiedoeleinden. Ook niet-Belgische paspoorten kunnen ingescand worden.  

Extra diensten

Deze op maat gemaakte optie biedt aanvullende selfservice functies voor de gasten zoals lunch bestellen, een taxi reserveren, beschikbare vergaderruimtes of werkplekken controleren, algemene informatie opvragen zoals WiFi-codes of details van het openbaar vervoer.  

Toegangscontrole

Alle bovenstaande processen kunnen worden geïntegreerd met bestaande toegangscontrole systemen. Zo kan je bijvoorbeeld toegang verlenen tot een terrein met behulp van speedgates of tourniquets. In de back-end wordt de identiteit van de gasten en tijdstempels geregistreerd. De toegangsbeveiliging is gegarandeerd en er zijn uitgebreide rapportagemogelijkheden beschikbaar.  

Leveringen

Het grootste deel van de activiteiten met betrekking tot leveringen kan zonder menselijke tussenkomst worden afgehandeld. Indien je echter specifieke leveringsbehoeften hebt, kan een custom-made proces voorzien worden. Deze faciliteit kan eveneens worden geïntegreerd met een pakjes automaat. E-mails en SMS-notificatieberichten worden verstuurd bij ontvangst van een levering.  

Onze klanten

Onderstaande klanten maken gebruik van FlexWhere

Andere Bezoekersregistratie oplossingen

joan visitor app

Joan Visitor Management


Standaard oplossing om snel en eenvoudig bezoekers aan te melden via tablet, browser of kalender integratie. Bezoekers kunnen zich op voorhand aanmelden of ter plaatse en de hosts worden via sms of mail verwittigd.

LEES MEER

Blijf op de hoogte met de IKANDA Nieuwsbrief

Wij respecteren jouw privacy. Jouw gegevens worden vertrouwelijk behandeld.


Thanks for registering!