Add-On Products
Workspace & Meeting room Management Software
UZ Leuven is al jaren enthousiaste gebruiker!
Bekijk de getuigenis van Universitair Ziekenhuis Leuven, het grootste ziekenhuis van België.
Voordelen Workspace & Meeting room Management Software
Hoe kunnen de oplossingen van Add-On Products je vergaderruimte reserveringssysteem optimaliseren?

Vergaderruimtes reserveren
Met de Resource Central Outlook plugin kan je in je vertrouwde Outlook omgeving:
- Beschikbare vergaderzalen terugvinden op een grondplan,
- Je ideale vergaderruimte zoeken met behulp van extra, zelf te definiëren filters zoals locatie, aantal plaatsen, smartboard of videoconferencing aanwezig, ...
- De agenda van alle deelnemers in één oogopslag raadplegen.
Catering & diensten bestellen
- Gelijktijdig met het reserveren van je vergaderruimte kan je nu in Outlook extra diensten bestellen via een geïntegreerd bestelformulier.
- Het bestelformulier is volledig zelf samen te stellen en kan gebruikt worden voor alle diensten nodig voor de ideale vergadering: bestel catering, vraag een nieuwe zaalinrichting aan, vraag om IT materiaal klaar te zetten, ...
- Ook kostenplaatsen kunnen toegekend worden aan het bestelformulier.
Elke dienstverlener (keuken, IT, receptie, ...) ontvangt dagelijks een up-to-date overzicht van alle bestellingen of taken.


Bezoekersregistratie
Via de Resource Central Outlook plugin nodig je eenvoudig bezoekers uit.
- Bezoekers kunnen vooraf worden geregistreerd maar ook bij aankomst.
- Bezoekersbadges kunnen geprint en gescand worden.
- Hosts worden verwittigd wanneer hun bezoeker is aangekomen.
- Een overzicht van alle geregistreerde bezoekers, inclusief hun aankomst- en vertrektijden is beschikbaar.
Hot desks, parking,... boeken
- Naast meeting rooms kan je ook werkplekken, parkeerplaatsen, deelauto's enz reserveren.
- Hot desks kunnen weergegeven worden op een grondplan maar kunnen ook gevonden worden op basis van zelf te definiëren filters zoals sta- of zit bureau, extra scherm aanwezig, enz.
- Indien Resource Central gebruikt wordt in combinatie met de Workspace Booking App, kan je vergaderzalen, hotdesks en andere ook reserveren via smartphone of tablet.


Meeting Room Displays
Professionaliseer je room management met room booking displays voor Microsoft Exchange en Microsoft 365.
- Boek, bevestig, verleng of beëindig vergaderingen direct op het schermpje.
- Activeer de check-in knop of plaats een sensor voor het automatisch vrijgeven van ruimtes waar niemand opdaagt.
- Vergaderingen aangemaakt op het room booking schermpje worden automatisch gesynchroniseerd met de Exchange Server.
- De layout van de schermpjes is volledig aanpasbaar volgens de branding van je bedrijf.
Kalenderoverzicht & Wayfinding
In één oogopslag een overzicht van alle ruimtes en hun locatie.
- Op een grondplan kan je alle vergaderzalen en werkplekken tonen waarbij hun beschikbaarheidsstatus wordt weergegeven met behulp van kleurcodering.
- Alle reservaties kunnen ook in een lijst weergegeven worden op het scherm.
- Met pictogrammen kan je aanduiden waar de werkplek of vergaderzaal zich bevindt.

Geïntegreerde oplossing
Beheer zalen, catering, bezoekers en meer in één gebruiksvriendelijk systeem op maat van uw bedrijf.
Future-proof & schaalbaar
Evolueert continu en richt zich op de nieuwste technologie en klantbehoeften.
Naadloze Integratie
Werkt naadloos met SAP, Oracle, Infor en andere ERP-systemen.
Compliance en beveiliging
Gebouwd om te voldoen aan de nieuwste industriële regelgeving om downtime en risico's te minimaliseren.
Aanpasbaar en gebruiksvriendelijk
Intuïtief ontwerp dat zich aanpast aan uw branchespecifieke behoeften zonder complexiteit.
Kosteneffectief & hoge ROI
Lagere totale eigendomskosten in vergelijking met traditionele FMIS-oplossingen.
Integratie met

Blijf op de hoogte met de IKANDA Nieuwsbrief
Wij respecteren jouw privacy. Jouw gegevens worden vertrouwelijk behandeld.